Kristýna Kadlecová (Praha)
Špatný klientský servis. Vzhledem k tomu, že na webových stránkách nabízejí římské rolety, šla jsem je do jejich obchodu poptat. Řekli mi až jim dám rozměry, že pošlou cenovou nabídku mailem. Před nabídkou jsem je poprosila, ať mi ukáží alespoň nějaké vzorníky(předpokládám že se cena bude různit od látky a konzole). Pan si uvědomil že vzorník nemá. Sice se šel podívat do skladu, ale přišel s informací, že to vlastně nedělají, a že je to drahé, a že mi vlastně nic nabídnout nemůžou. Takže shrnutí - klientský servis nula, lenost vítězí. Příště ať neuvádí, že to nabízí, nebo ať se snaží.
Reakce firmy:
Vážená paní Kadlecová, bohužel vzorník měl u sebe technik v terénu, nebylo možné Vám jej tedy ukázat. Namísto vašeho "shrnutí" ohledně přístupu, lenosti a snahy by bylo dobré domluvit schůzku předem tak, jak to obvykle dělají ostatní. Vaše shrnutí, pochopitelně vzhledem k lidem v našich týmech, za kterými si pevně stojím, nebudu brát vážně.
Martin Rakušan, jednatel