Kamil (Brno)
Síť proti hmyzu namontována v pořádku, ale to je asi vše.
1. Zvolil jsem si firmu na základě referencí. Objednal si seřízení oken a žaluzií + síťka proti hmyzu. Okno mi pan Filipovič sice promazal, ale smrad z oleje se táhl bytem další týden i když jsem větral každý den. Na žaluzie se podíval a řekl, že nemá náhradní pojezd a že se musí vyměnit celá žaluzie. OK. 2. Objednávku však založil, čili až na moji urgenci po 1 měsíci se našla. Žaluzie se vyrobily, ale bohužel jsem chtěl s řetízkem vpravo, nikoliv vlevo, jak byla dodána. Pan Baňar sice absolvoval školení o změně řetízku, nicméně prováděl to spíše neprofesionálně - 2x to otočil, 2x to nefungovalo a ještě něco, pokaždý přitom vrtal do okna a zase to odvrtával - fakt hrůza. 3. Kvalita těch žaluzií není nic moc. Na druhé části okna mám ještě ten původní (neporouchaný) výrobek a když je zatáhnu a sklopím, je černo. Když však zatáhnu a sklopím žaluzie nové, tak mi tam prosvítá světlo. 4. Platil jsem v hotovosti, neměl jsem však přesně načeš mi pan Baňar řekl, že je to moje chyba, ať si skočím rozměnit do obchodu. Přitom se ještě chlubil, že větší hotovost vracel když pracoval jako číšník v hospodě. Úžasné. Spolupráce a kvalita nabízených služeb se mi nezamlouvá, je neprofesionální. Pravděpodobně jsem neměl šťastný den. PS: Abych nezapomněl, firma se omluvila za prodlení a dala mi "nějakou" slevu na služby, nicméně logicky z částky bez DPH, načeš částka zase narostla o DPH, čili sleva byla finálně minimální...
Reakce firmy:
Dobrý den Kamile. Oleje k údržbě kování nejsou parfém, proto nevoní. Pan Baňar je čerstvě zaškoleným montážníkem a namísto osobních invektiv volte trpělivost, nic zásadně špatně neudělal a kvalita výrobků je prvotřídní. Slevu z DPH opravdu neumíme :-)